Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Ζωη, ναι Αυτη

Η ζωη μου ειναι μια.....
Η ζωη μου ειναι μια........
μια ειναι.....πολλα υποσχομενη υπαρξη
που καυχιεται για τον εαυτο της
ετσι κι αλλιως....
που χωραει μεσα της καθε ιντσα ζωης, καθε ανασα που της δινουν
πορνες, ωραιοι τυποι,φλωροι,πρεζακια,ευθυνοφοβοι,εξυπνοι και βλακες
και καθε που το σωμα μου περπαταει με το κεφαλι
τα ποδια της ψυχης μου ακολουθουν σιγα σιγα, στα ψαχτα
με τις ακρες των δακτυλων των ποδιων μου
για να μην λερωσω το χαλι,για να μην γινω εγω το καθε χαλι...
και καθε που ακουω τον Neil Young λεω θα πανε ολα καλα
και καθε που ακουω τον Tom Waits πινω και καπνιζω περισσοτερο
το γιορταζω ...
ετσι προχωρω σαν μεμβρανη γιατι ειμαι διπλα σου και δεν με βλεπεις
και ετσι χωραω στη ζωη χωρις να στριμωχνομαι
τρυπωνω....ναι αυτο κανω τρυπωνω
και πιανω χωρο στην πολυθρονα σου οταν κι οσο το θελησω εγω
το καλλιτερο να χωραγαμε κι οι δυο
αλλα δεν πειραζει κι ετσι καλα ειναι...
[moth-man].

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου